Goed plan

  • Greet Hammer

    Het is juist een heel goed plan om de bajes hier neer te zetten. goed voor de werkgelegenheid en goed voor de uistraling van zaandam. zaandam wordt op die manier op de wereldkaart gezet. straks plukken wij daar met zijn allen de vruchten van. ook de personen die nu tegen zijn.

    kijk maar eens naar het westzijderveld. al die mensen die toendertijd protesteerden wonen nu allemaal heel riant in woningen die op mooie bloemetjes en beestjes zijn gebouwt. we meoten niet zeuren. op denduur is het goed voor ons. ook voor de tegenstemmers.

    Greetje

  • Karel

    Ik vind het ook wel een goed plan, tenminste voor de werkgelegenheid dan. En als ze mij dan ook meteen een baan geven in die nieuwe gevangenis dan mogen ze van mij gaan bouwen.

    K.

  • Willem

    Inderdaad, meer wergelegendheid, betekend dat minder mensen brood hoeven te stelen.

  • bleeker

    juist ja, ik ben wel voorstander. We worden zeker dan op de wereldkaart gezet.

    en zolang ze er geen belangrijk natuur mee verknallen vind ik het goed.

    Waarom zou ik tegen zijn omdat er criminelen hier komen wonen, je hebt helemaal geen last van ze, of ze moeten toevallig ontsnappen.

    Ze kunnen beter de randstad bebouwen, dan uitgestrekte natuurgebieden afbreken.

  • Felix

    Nou jij woont zeker niet in de buurt van het vijfhoekpark zo te horen. Dat is toch ook natuur.

    Enne…….. Als ze uitbreken…….dan hoop ik dat ze per ongeluk in het gemaal terecht komen.

    Felix

  • mientje

    Ik vindt het een goed plan om het niet door te laten gaan ons enige natuur gebieden spoort velden gaan er aan.

    Waarom niet in het Vondelpark van Amsterdam daar is toch plaats genoeg!

    Het personeel van de bijmer verhuist mee, dus hoezo werk voor zaanstad?

  • G.v. Haeften

    Greet Hammer schreef:

    >

    > Het is juist een heel goed plan om de bajes hier neer te

    > zetten. goed voor de werkgelegenheid en goed voor de uistraling

    > van zaandam. zaandam wordt op die manier op de wereldkaart

    > gezet. straks plukken wij daar met zijn allen de vruchten van.

    > ook de personen die nu tegen zijn.

    > kijk maar eens naar het westzijderveld. al die mensen die

    > toendertijd protesteerden wonen nu allemaal heel riant in

    > woningen die op mooie bloemetjes en beestjes zijn gebouwt. we

    > meoten niet zeuren. op denduur is het goed voor ons. ook voor

    > de tegenstemmers.

    >

    > Greetje

  • Rick

    Een goed plan op het daar neer te zetten? Als je het mij vraagt niet! Er is nog maar een klein beetje ‘groen’ over in Zaandam, en dat zou nu ook al weggaan. Er is al zo weinig. En dat is natuurlijk niet alleen in Zaandam zo. Mensen trimmen daar iedere ochtend. En de sportvelden is ook een slechte plaats. Poelenburg is daar in de buurt, en daar wonen veel mensen die graag voetballen. Waar moeten zij dan naartoe?

    Ik vind het echt een belachelijk idee!

  • karel 3

    helemaal mee eens!!. We hebben al zo weinig groen in Zdam. Laten ze hem lekker in de flevopolder plaatsen of zo. Hier staat alles al superdicht op elkaar.

    En werkgelegenheid??? Nee, misschien worden er wel mensen onslagen. Met een nieuw ontwerp, is het mogelijk mensen te dumpen. Ben er zwaar op tegen!!

    Het enige voordeel is dat het vlakbij poelenburg is. Dan hoeven ze niet meer zover te rijden om ze in de gevangenis te planten.

    Mazzle

  • koos

    ja ofcorse hoef ik niet naar amsterdam om te slapen kan ook hier