Goed plan

  • Jerry Hofstee

    HET IS ALLEEN MAKKELIJK VOOR DE ZAANSE DIEVEN DAN HOEVEN ZE NIET ZO VER VAN HUIS TE ZIJN. IN DE BIJLMER IS TOCH GOED LAAT HET DAAR MAAR. OF BOUW LEKKER EEN EILAND IN DE MIDDENLANDSE ZEE EN GOOI ZE DAAR MAAR ALLEMAAL OP EEN HOOP DAN ONTSNAPPEN ZE OOK NIET.

  • rebecca

    De gevangenis

    Belachelijk dat zaanstad dit naar zich toehaalt en daarmee een paar wijken gewoon de vernieling in wil helpen. Neem nou een visserhop een wijk met een lange geschiedenis en voor veel zaankanters het begin van hun leven der wonen daar mensen die daar geboren zijn en hun hele leven al wonen en de vijfhoek dan niet zo oud als het visserhop maar voor mij ook een wijk met geschiedenis met zijn vroegere ijsbaan en de voetbalclub zilvermeeuwen die door de bedrijfen al moest verhuizen naar een andere plaats waar ze nou als de gevangenis er komt weer moeten verdwijnen. En het beetje groen met loslopende dieren en een heerlijke plek om te lopen of te schaatsen in de winter moet daarvoor ook verdwijnen. Laat die bijlmerbajes toch lekker waar die staat. En laat dit stadje nou eens met rust we hebben al genoeg industrie hier. En dat het werkplekken met zich mee neemt hartsikke mooi maar als die werkeloze nou eens naar het arbeidsbureau gingen dan kunnen ze zien dat er genoeg werk te vinden is, wij hebben toch ook onze cacaoindustrie de koekjesfabriek en niet te vergeten dat grote ahold oftewel albert heijn daar is werk zat

    groetjes rebecca

  • Olga

    ik sluit me aan bij alle mensen die het een slecht plan vinden, de natuur wordt juist

    veel te veel weggeplunderd.weten ze wel hoe slecht dat voor onze aarde is?we horen ons “groen” te behouden in zoverre we dat hebben.hier bij de westerwatering is ook al nieuwe bebouwing bezig(en klaar) en het kleine stukje natuur is hier ook weggehaald waar de dieren die er altijd kwamen verdwenen zijn en in het begin van de bouw ergens bij de brug ofzo stonden toe te kijken hoe hun “thuis” werd weggehaald!! dit doen die lui allemaal om het geld.maar wat is er nou belangrijker? geld of de natuur? als hun eens in zouden zien dat natuur bij hun leven hoort…

    dit geldt voor alle nieuwbouw die het “groen” inneemt.

  • Peter

    Daar zeg jij wat! Het personeel gaat ook mee dus hoezo nieuwe arbeidsplaatsen!

    mientje schreef:

    >

    > Ik vindt het een goed plan om het niet door te laten gaan ons

    > enige natuur gebieden spoort velden gaan er aan.

    > Waarom niet in het Vondelpark van Amsterdam daar is toch plaats

    > genoeg!

    > Het personeel van de bijmer verhuist mee, dus hoezo werk voor

    > zaanstad?