TEGEN!!!!

  • Anti-Bajes Zaankanter

    Ik ben absoluut tegen een Bajes in Zaandam, waarom bouwen ze er niet eentje in Sloterdijk tussen de Bedrijven, dan hebben de gewone mensen er geen last van en is er toch meer werkgelegenheid, de meeste Zaankanters werken toch in Amsterdam!

    Een Bajes trekt toch een bepaald type mensen aan; familie, kennissen (missschien wel collega-criminelen) en dat wil je niet tegenkomen als je rustig boodschappen aan het doen bent of je hondje uitlaat.

    Ik snap best dat Vreeman het een en ander probeert , maar een bajes is toch echt geen oplossing!

    Een Anti-Bajes Zaankanter

  • Hendrik de laatste

    kunnen we er niet wat tegen doen….. Protesteren of zo??????

  • willem

    Je kan natuurlijk protesteren..of van de nood een deugd maken. Kan je eindelijk is lekker dicht bij huis brommen.

  • Hendrik de laatste

    hahahaha… die is leuk!!!!!!!

  • Broer

    Hahahaha………..nou ik vraag me af of ze wel brommen. Volgens mij worden ze hier aardig in de watten gelegd.

  • Medestander Anti-Bajes

    Vind jij dat familie en kennissen een bepaald type mensen zijn die je vergelijkt met criminelen?????

    Nou jij zal wel Remi heten dan (alleen op de wereld).

  • Renée

    ZET HIER DIE IJSBAAN NEER DIE HERMAN ZWART EN MENIG ANDERE INWONER VAN ZAANSTAD VRAAGT!!!

  • Sanne

    Ben het helemaal met Renée eens!!!!!

  • Karsten

    Oude bomen moet men niet verplaatsen.

    Een park hoort een park te zijn.

    De BijlmerBajes behoort in de Bijlmer.

    Als dat park dan toch weg zou moeten, wat ik overigens heel erg zou betreuren,

    zet er dan maar een ijsbaan neer.

  • Ger

    nee niet tegen….deze debiel moet je niet serieus nemen..weet helemaal niet waar ie het over heeft..