Caravancentrum Waterland te Oostzaan

  • Bonheur

    Koop nooit een caravan en ruil er ook nooit een caravan in.Het zijn oplichters!!!!!!!!!!!

    Wij hebben daar een nieuwe caravan gekocht en onze oude ingeruild,bij nader inzien bleek onze oude caravan niet geschrikt voor het bedrijf.Dus ik heb onder dwang een nieuw kontrakt moeten teken deed ik dat niet dan ging het bedrijf naar de rechter,dus ik opnieuw getekend en met een kosten post van 4300 gulden wat wij meer moesten gaan betalen vanwege de inruil en onze oude caravan kreegen wij ook niet terug niet eerder als die nieuwe geleverd zou worden.Nou dat ging allemaal goed ,de caravan zijn nu weer in ons beheer na wat slapeloosen nachten.Maar na het betalen van de somma 35000 keek meneer j ons niet meer aan laat staan dat hij veel plezier met uw caravan heeft gezegd.Zijn er nog meer slachtoffers van dit bedrijf meldje zoja samen staan we sterker!!!!!!!!!

    Groetjes Bonheur

  • Ad ten Brink

    Hallo Bonheur,het zijn inderdaad oplichters ik probeer al sinds 2007 om wat aan dit bedrijf te doen misschien kunnen we elkaar aanvullen mijn email is ad.brink@tiscali.nl.hop van je te horen

  • Marcel

    Mee eens, het zijn inderdaad oplichters.

    En als je hier iets tegen wilt doen, omdat je in je recht staat, dan bedreigen ze je.

    Ik kan alleen maar iedereen adviseren; koop niet bij caravancentrum Waterland.

  • Peter

    Ook wij hebben erg veel problemen met onze inruil caravan gehad. De caravan zou zowat total-loss zijn!!

    Via de verzekering is er een vergoeding gekomen die Waterland heeft geincasseerd.

    Wij een aantal duizend euro lichter en een illusie rijker.

    Het zijn inderdaad oplichters!!!

  • cindy verschuren

    ook wij zijn de klos

    wij kochten in dordrecht op de beurs een caravan, deze zou in januari worden geleverd en uiterlijk 1 maart.

    wij kregen onze caravan 1 april.

    onze oude caravan bleek bij inruil totall-loss hier moesten wij voor tekenen.

    Bij aflevering misten wij een tent aanbouw. Deze zou eind april nageleverd worden.

    Inmiddels eind juni en geen reactie's op mijn mails, en geen tent aanbouw??????

    Wie helpt mij in deze strijd.

    cindyverschuren@gmail.com

  • cindy

    wij hebben ons probleem opgelost met waterland, wij hebben een nieuwe tent gekregen met een passende aanbouw.

    super toch!!!!

  • olav

    van dit bedrijf ook een hoop klachten gehoord.vroeger hadden alle inruilcaravans hagelschade.tegenwoordig zijn ze total loss levert meer op bij de verzekering en dan toch doorverkopen.

  • Paul

    Ook mijn in te ruilen caravan was volgens Waterland niet waard wat ze ervoor berekend hadden. Contract ging volgens hen dus niet door. Ik heb al betaald en zou mijn geld (minus kosten) terugkrijgen. Heb een brief gestuurd dat ik niet akkoord ben maar heb na 2 weken nog niets gezien of gehoord.

  • bakker

    Zelf ook zoiets mee gemaakt. Ze bedonderen je en frauderen het liefst je verzekering over jouw rug. DOE GEEN ZAKEN.

  • Ghaja

    Zéér slecht bedrijf! Nooit daar iets kopen!!

    Wij hebben daar een groot caravan raam gekocht, deze hadden ze nog liggen, niet speciaal voor ons besteld ofzo. Mocht het niet passen, geen probleem, dan kon het raam terug.

    Toen het raam niet bleek te passen brachten we het terug, maar wat bleek? Wij kregen ons geld niet terug!

    We konden wel iets anders uitzoeken in de winkel..we hebben het over een bedrag van ruim €635,-!

    Wat bleek? Dit was hun bedrijfsreglement, dit hadden wij volgens deze man kunnen weten..uuhhh hoe dan? Ja dat hing bij de kassa aan de muur…Nou, daar heeft nooit iemand wat over gezegd tegen ons terwijl bij de aankoop al heel duidelijk was dat het absoluut niet zeker was dat het raam ook zou passen. Ja, dat was dan pech voor ons.

    De man bleef stoïcijns, totaal geen medewerking, het was ons probleem en dikke pech voor ons, wat we ook opperden we kregen ons geld niet terug.  Het bloed begon goed te koken en toen de  vrouw ( tank van een viswijf) begon te opperen dat we dan maar wat spullen moesten uitzoeken ( op een sarcastisch toontje) verloor ook ik mijn beheersing en werd woedend.

    De tank begon alles persoonlijk op te vatten en begon te dreigen dat ze me wel zou komen pakken, dat er mensen voor minder eraan waren gegaan! Ik werd gewoon bedreigd door dat viswijf!

    Ik ben gaan filmen en toen werden we de winkel uit gezet. De tank kwam ook nog naar buiten waar wij de politie al aan het bellen waren, deze konden helaas niets doen maar Caravancentrum Waterland was hun wel bekend….

    Uiteindelijk hebben we dus allerlei rotzooi moeten uitzoeken ter waarde van €635,- dat is nogal lastig als je zoals wij gestopt zijn met kamperen…

    Ik heb Hobby aangeschreven, mijn advocaat erop gezet en de bond ingeschakeld. Ik heb de filmpjes in mijn bezit, hierop zijn de bedreigingen van de tank te zien en te horen, bewijs genoeg in ons bezit. Mocht u ze willen zien, stuur me maar een berichtje.

    Al vele negatieve reviews gelezen over deze schurken, helaas waren wij daarnaar vergeten te kijken.

    Een gewaarschuwd mens telt voor twee, doe uw voordeel ermee!