WEINIG

  • arnie

    wordt maar weinig gediscusieerd hier

    waar zijn al die zaankanters!

  • jaap

    In zo'n perfecte gemeente met te vreden inwoners valt ook niets te discuseren.

    Wil je problemen dan moet je bij de grote buur zijn.arnie schreef:

    >

    > wordt maar weinig gediscusieerd hier

    > waar zijn al die zaankanters!

  • Bonheur

    Kan me niet voorstellen dat wij in de zaanstreek tevreden zijn.Al gaat het alleen al om het winkelgebied,dat is zo gezellig, maar niet heus!!!!!!!!! groetjes bonheur

  • O.

    ik ben anders wel tevreden met het winkelgebied maar de gemeente mag wel beter

  • Bonheur

    Hallo O,wat kan er in de gemeente beter volgens uw,brand maar los.Groetjes bonheur

  • O.

    Nou om te beginnen hun rare milieu-onvriendelijke plannen. hiervoor bij mij moest een stukje natuur weg om het vervolgens propvol met huizen te bebouwen en de prijzen vet hoog te zetten om geldbelustheid. wij zijn hier onze privacy ook kwijt omdat ze zo bij je naar binnen kunnen kijken.nou willen ze ook in het darwin park een gevangenis zetten, bah.dat stukje groen wat we hebben moeten we juist houden.

    en het andere: de eisen wat urgentieverklaringen voor huurwoningen betreft. dat moet ook beter.ze moeten meer naar de mensen luisteren. van bureau jeugdzorg hoorde ik dat er vele urgenties zijn afgewezen voor meisjes of jongens die problemen thuis hadden/hebben terwijl die mensen het vast ook ECHT nodig hebben, ik ben er een voorbeeld van. wat is nou beter? een student die een huurwoning krijgt omdat ze langer ingeschreven staat en die thuis verder totaal geen problemen heeft of iemand die wel thuis echte problemen heeft en niet echt een student is maar wel nodig weg moet? het gaat hier immers voor een gedeelte om de welzijn van de mens.

    maar over het algemeen is het niet alleen de zaanstreek maar het gehele land, kijk maar eens naar dat mond en klauwzeer. waarom zijn die beesten niet gewoon meteen ingeënt. en ik word niet goed van al die op geld beluste mensen, kijk maar eens op http://www.vaders.org

    daar las ik pas geleden een verhaal wat je je niet voor mogelijk houdt in nederland.

  • Bonheur

    Hallo O,Wat een verhaal zeg,ik ben sprakeloos wat een elende en heeeel veeeel verdriet!!!!!!! Ik hoop dat het voor uw nou allemaal goed gaat.Maar inderdaad aan de voorzienigen van de gemeente mag zeker flink gesleutelt worden.

    Bedankt voor de tip van de site het was en is erg aandoenlijk.groetjes Bonheur

  • Danny

    Doe mee aan ons spel,mail me en je hebt genoeg om over te praten,het werkt en je hoeft er bijna niets voor te doen,ik weet dat dit raar klingt maar het is zo.

  • Bonheur

    Nee Dank Je Danny, ik heb geen interesse in jou mail.Was even met O aan het babbelen over de zaanstreek Laat ik dat maar zo houden .Groetjes bonheur.

  • O.

    wat voor spel???

    nogal onduidelijk