half miljoen te verdelen in Zaanstad

  • De verontruste zaandammer

    Ik hou me hart vast. Waarom???

    Nou de gemeenteraad mag zomaar 500.000 gulden gaan besteden. Het zal mij benieuwen of ze daar uit komen. Ik heb nog nooit zo'n raad gezien die besluiteloos is.

    ZIjn er onder jullie, lezers van dit discussie forum, mensen met ideeen?? Zo ja, dan kunnen ze misschien gebundeld worden en aan de gemeente worden toegestuurd.

    De verontruste

  • s.slot

    Ja, ja Sanders koren bloeit weer, zal wel weer naar nutteloze projecten gaan.

    Gemeenteraad ziet lijdzaam toe zoals is gebleken.

  • Bonheur

    Hallo mijn rekeningnummer is 374189593 groetjes bonheur

  • Olga

    hahahaha die is goed!

  • Mevr. Vendel

    Besteed een deel van het geld aan 30 km zones in de rosmolenbuurt onze kinderen worden in de eendrachtstraat bijna letterlijk van hun fiets gereden

    En speeltoestelen zou ook niet verkeert zijn,die zijn hier namelijk ver zoekenDe verontruste zaandammer schreef:

    >

    > Ik hou me hart vast. Waarom???

    >

    > Nou de gemeenteraad mag zomaar 500.000 gulden gaan besteden.

    > Het zal mij benieuwen of ze daar uit komen. Ik heb nog nooit

    > zo'n raad gezien die besluiteloos is.

    > ZIjn er onder jullie, lezers van dit discussie forum, mensen

    > met ideeen?? Zo ja, dan kunnen ze misschien gebundeld worden

    > en aan de gemeente worden toegestuurd.

    >

    > De verontruste

  • SR

    De eendrachtstraat is een oude straat in een nog oudere buurt die waarschijnlijk

    binnen vief jaar gesloopt wordt. Het zou dan ook zeker verkwisting zijn om daar nog geld in te steken.

    De Rosmolenbuurt levert ook niets op voor de gemeente. Weinig vermogende bewoners en dus niet aantrekkelijk voor investeringen. Nee, dat geld gaat zeker naar een buurt met meer welvarende bewoners.

    Een goed punt voor die 5 ton vindt ik toch het bestrijden van criminaliteit. We moeten de jeugd en vooral de allochtone jongeren beter begeleiden en vermaken. Op straat hangen is een slechte zaak. Wanneer we jongeren een betere kijk op het leven kunnen bieden is dat toch mooi meegenomen. Geef ze een echte manier van tijdverdrijf. Een Half-pipe is wel leuk maar dan gaan er altijd weer mensen klagen.

    Kortom, we moeten het geld goed besteden maar 5 ton is te weinig

  • Mevr. Vendel

    Ik vraag me af waarom dat geld altijd naar de rijke mensen moet gaan. Zelf woon ik sinds kort in de eendrachtstraat. Ben zelf ondernemer van een automatiseringsbedrijf en ben zeker niet van plan om met me neus tussen de geraniums te gaan zitten en anderen in de gaten te houden, dit denken de meeste namelijk van een volksbuurt. Ik kan jullie een ding vertellen en dat is, dat het hier heel erg gezellig is en iedereen staat voor elkaar klaar en dat kan ik van een wester-watering niet zeggen. Daarom doen wij voor de rijke niet onder. Moet mijn kind maar plat gereden worden omdat het geld geen goede bestemming is voor deze wijk. In deze wijk doen we alles uit vrienden dienst en niet om er zelf beter van te worden, en dat vind je in deze tijd nog maar weinig.

    A. Vendel