Ik zoek mijn vader herman uilenberg

  • nelly

    hallo ik ben nelly ben geboren op 31-3-1972 in amsterdam ben op zoek naar herman uilenberg hij is mijn bio vader ben al op zoek naar hem vanaf mijn 14 jaar ik wil graag weten of iemand hem kent hij heeft vroeger op de tekate markt gestaan in amsterdam met fruit en soms met bloemen heeft ook op de markt de tenkate straat gewoont bij zijn moeder hij heeft ook een broer die heet geret en een zusje bekkie heeft een tante wonen in haarlem zijn moeder hete elisabete zijn opa hete ook herman de bekende scheidrechter van voetballen die ook uilenberg het van zijn achternaam is een neef van hem .Aub help mij ik wil weten wie mij vader is en als hij dit mogen lezen ik wil niet zijn leven verstoren maar toch graag voor even maar even bij praten dan kan ik ook stoppen met zoeken want ik moet weten wie hij was hij weet wel dat ik besta.mocht jullie me kunnen helpen of weten wie hij is mail me even .alvast bedankt .nelly

  • mignon

    zou je het niet in het gemente huis kunnen vragen, zo kan je wetten als hij nog in amsterdam woont.

    ik kan jou probleem ik heb het ook gehad maar ik had gelukig zijn adres en schreef hem een brief.

    ik hoop dat het jou uiteindelijk zou lukken om hem te vinden

    kunnen de familie jou ook niet meer helpen,zoals ik begreepen heb, je weet wel de nammen van sommige,of willen ze het jou niet vertellen,als dat het gevaal is zou het wel lastig zijn,maar ik denk wel dat jou vader jou niet vergetten hebt en hij zou zich denk ik wel meschien een beetje schuldig voelen of meschien schamt hij.

    nou ik weet natuurlijk de heele situatie niet maar, ik begrijp jou dwang gevoel om hem te vinden

    veel sucsses .

    orit

  • wim

    hallo myn vader heet herman yuilenberg woonden ook in amsterdam mischien de zelfde neem eens contact met me op wie weet

  • herman uilenberg

    hallo ik ben herman uilenberg

    mijn imail is h.uilenberg2@kpnplanet.nl

    gr herman

  • herman uilenberg

    nelly schreef:

    >

    > hallo ik ben nelly ben geboren op 31-3-1972 in amsterdam ben

    > op zoek naar herman uilenberg hij is mijn bio vader ben al

    > op zoek naar hem vanaf mijn 14 jaar ik wil graag weten of

    > iemand hem kent hij heeft vroeger op de tekate markt gestaan

    > in amsterdam met fruit en soms met bloemen heeft ook op de

    > markt de tenkate straat gewoont bij zijn moeder hij heeft ook

    > een broer die heet geret en een zusje bekkie heeft een tante

    > wonen in haarlem zijn moeder hete elisabete zijn opa hete ook

    > herman de bekende scheidrechter van voetballen die ook

    > uilenberg het van zijn achternaam is een neef van hem .Aub

    > help mij ik wil weten wie mij vader is en als hij dit mogen

    > lezen ik wil niet zijn leven verstoren maar toch graag voor

    > even maar even bij praten dan kan ik ook stoppen met zoeken

    > want ik moet weten wie hij was hij weet wel dat ik

    > besta.mocht jullie me kunnen helpen of weten wie hij is mail

    > me even .alvast bedankt .nelly

    hallo nelly ik ken je vader wel hij is mijn oom

    mail me maar op h.uilenberg2@kpnplanet.nl

    mvg herman

  • Mirjam

    Hallo Nelly,

    Helaas zie ik nu pas jouw oproep en hoop dan ook dat jouw mailadres klopt zodat jij dit bericht lezen kan.

    Ik ben een dochter van Herman Uilenberg en deze heeft mij over jou verteld. Jij bent toch nu woonachtig in Almere, of heb ik het mis? Herman vertelde dat hij telefonisch met jouw contact had gehad maar dat verder geen afspraken zijn gemaakt betreffende kennismaking. Dat vond ik heel jammer want het is toch leuk om nog een halfzus te hebben?

    Verdere informatie wil ik je graag geven via onderstaand mailadres. Binnenkort moet ik naar Almere en dan zal ik het leuk vinden om met jou en je gezinnetje kennis te maken.

    mirjam_58@live.nl

    Trouwens is ook gereageerd door Wim en zeker weten is hij in ieder geval een halfbroer van jou….Welkom in de club.

    Groetjes en hopelijk tot gauw.

    Mirjam.

  • wim

    jammer mirjam

    dat ik niks van jou hoor

    groetjes wim

  • h uilenberg

    herman uilenberg die jullie zoeken is dood