woningruil

  • nathaly

    ik naar almere u naar heemskerk centrum.

    ik woon in eengezinswoning met 3 slaapkamer 1 zolder huiskamer vrij groot .

    ik ben op zoek naar een eengezinswoning in almere met 4 kamers .

    alvast bedankt.

  • Blanche van dijk

    Hoi bij deze heb je e-mail gelezen voor woningruil, zou graag willen reageren op je advertentie,ik heb een woning in Purmerend Noord een zoek een woning in Amsterdam. Heb een 3 kamerwoning zeer ruim als je interesse hebt kan je contact op nemen met Blanche mob 0624296654.

  • joyce

    goeie dag,

    ik woon met mijn dochtertje in een 5 kamer 1gezinswoning in almere stad (meppelsingel) tegenover het huis is de singel (water), playground en het park. alles is binnen 3 minuten te bereiken zowel stad als openbaarvervoer. het is hier heerlijk wonen maar omdat mijn ouders in assendelft wonen willen wij graag die kant op.

    ik hoor wel of u interesse heeft.

    groetjes Joyce

  • Erna

    Hallo Joyce,

    Las jouw advertentie en wil je vragen of je nog geïnteresseerd bent om te ruilen??

    Ik heb een nieuwbouw eengezinswoning in Assendelft ( Saendelft )

    Mijn familie woont allemaal in Almere en ik zit hier in een mooi huis,

    maar erg alleen met mijn twee dochters.

    Dus ben al enige tijd op zoek naar een eengezinswoning in Almere.

    Sta al jaren ingeschreven in Almere maar kan niet reageren op een 4 kamer of eengezinswoning

    ze tellen namelijk koppen. 3 koppen is drie kamers.

    Wij komen dus nooit in aanmerking voor een woning met 3 slaap kamers.

    Vandaar mijn reatie ……………..

    Graag jou reactie !!!

    Groet Erna

  • Charlie85

    Hallo Joyce,

    Bent u nog steeds op zoek naar een woning in Assendelft? Wij willen graag richting Almere ivm werk. Nu huren wij een eengezinshuis via Parteon in Assendelft (zuid). Wie weet kunnen wij wat voor elkaar betekenen! Hoor het graag.

    Groeten,

    Charlie