woningruil amsterdam noord

  • danielle

    hallo ik heb een 3 kamer beneden woning wat pas op geknapt is ,ik zoek een boven woning in de bloemen buurt ook in noord wie wat heeft of wat weet hoor ik het graag

  • Ester

    hoi

    wij hebben een 3 kamer bovenwoning in de nachtegaalstraat, dus vlakbij de bloemenbuurt. het is een grote maisonette van ongeveer 85 m2. prettige woning maar we willen erg graag een tuin. iets voor jou?

    stuur maar een mailtje als je interesse hebt.

    groetjes, ester

  • danielle

    hoi esther

    ik las je advertentie ,maar woon nu ook dicht bij de nachtegaal straat en ben meer op zoek in de latherusbuurt richting het zwembad op .En jou huis is 86 m2 en ben een huishouden van 2 dus mag ik tot 60 m2 verwonen maar bedankt voor jullie intresse Ester schreef:

    >

    > hoi

    > wij hebben een 3 kamer bovenwoning in de nachtegaalstraat,

    > dus vlakbij de bloemenbuurt. het is een grote maisonette van

    > ongeveer 85 m2. prettige woning maar we willen erg graag een

    > tuin. iets voor jou?

    > stuur maar een mailtje als je interesse hebt.

    > groetjes, ester

  • Bouchra

    Hallo,

    Mijn oma heeft ook een woning die ze graaet isg wil ruilen voor een ander.

    Zij woont eveneens in Amsterdam Noord in Floradorp dat is bij het zwembad ‘'Floraparkbad’' in de aurikelstraat.

    Ze heeft een beneden en bovenverdieping, je komt eerst binnen in een hal dan ga je de trap omhoog en heb je een woonkamer en keuken met balkon dan heb je nog een trap omhoog daar zijn er 4 slaapkamers en 1 douche en toilet.

    Het is een nette schone en rustige buurt met veel ouderen en rust.

    Wij zijn geintresseerd in u woning omdat ik zelf in banne 2 woon en het buikslotermeerplein dichtbij is voor mij om mijn oma te kunnen bereiken.

    Hopelijk bent u ook geintresseerd in onze woning.

    U kunt natuurlijk langskomen om het huis te komen bezichtigen u kunt mij bereiken op 0681914426.

    Ik hoop van u te horen.

    Groeten,

    Bouchradanielle schreef:

    >

    > hallo ik heb een 3 kamer beneden woning wat pas op geknapt is

    > ,ik zoek een boven woning in de bloemen buurt ook in noord

    > wie wat heeft of wat weet hoor ik het graag

  • marinda

    hoi ik heb een woning in oostzanerwerf vlakbij tuindorp oostzaan het is een driekamer woning van 75 vierkante meter met twee grote balkons voor en achter vlakbij molenwijk winkelcentrum zeer ruime huiskamer alleen geen lift ik ben op zoek naar een vierkamer woning in noord beneden hoop iets te horen groetjes marinda

  • yvonne bergen

    hallo ik ben yvonne ik heb intresse in woning ruil hoop op gauw contact groetjes yvonne

  • enrico

    Ester Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi

    > wij hebben een 3 kamer bovenwoning in de

    > nachtegaalstraat, dus vlakbij de bloemenbuurt. het

    > is een grote maisonette van ongeveer 85 m2.

    > prettige woning maar we willen erg graag een tuin.

    > iets voor jou?

    > stuur maar een mailtje als je interesse hebt.

    > groetjes, ester

    hallo wij wil graag woning ruil doen wij woon in floradrop en hebben een grote voor en achter tuin 2 slaapkamers en grote woonkamer mer open keuken

  • Esen

    Hallo Bouchra,

    Mijn woning is eigenlijk bedoeld voor senioren, een 2 kamer benedenwoning met voortuin en loggia.

    Als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag van je.

    Groeten Esen

  • Esen

    Dag Bouchra,

    Ik kan jou niet bereiken.

    Wil je mij bellen op nummer 0624157418

    Heb een woning in de senioren woning in de banne.

    Hoor het graag van je.

    Groeten Esen

  • aditi

    Hallo ik heb een massionnette in de bloemenbuurt zij straat mosveld( Elzenstraat)

    nwe keuken badkamer met bad nwe ketel met balkon ben op zoek naar een woning met een tuin

    groetjes aditi