woningruil amsterdam noord

  • sonja

    hoi ik heb een drie kamerflat maar in krommenie.En ik heb 1000 euro vergoeding er voor over om naar een beneden woning te gaan!intresse?????

  • Esen

    Hallo Aditi,

    Ik heb een 2 kamer benedenwoning met voortuin.

    nette huis.

    hoor het van je.

    Groeten Esen

  • esen

    hoi Sonja,

    Ik heb een 2 kamer benedenwoning met voortuin en logia in Amsterdam niet zo ver van de pond vandaan.

    Ik hoor het graag van je.

    Groeten Esen

    je kan bellen op nr. 0624157418

  • Noura

    Beste Danielle,

    Ik heb een boven woning bij het IJ dicht bij het pondje en dirk van de broek t.o. het muziekgebouw en de passagiersterminal.

    Ik heb een 2 kamer woning met een groot balkon. Mooi uitzicht over het IJ.

    Ik wil graag een 3 a 4 kamer woning in noord. Ik hoor graag van je.

    Groet,

  • tommie z

    hallo,

    ik wil woning ruil doen met iemand uit amsterdam noord.

    Zelf woon ik in een rijtjes huis in assendelfd. Het is een 4kamer woning.

    Neem gauw contact op.

    Groetjes tommie

    tel: 06-53614772

  • Dilan

    hoi

    wij hebben 2 slaapkamers en woonkamer voor en achtertuin en een aparte bergruimte buiten + zolder boven

    als je interesse hebt om te ruilen graag hoor ik het van je

    ymere

    groetjes dilan

  • danielle

    hoi lees jou advertentie waar is jou woning in amsterdam noord heb zelf een 3 kamer benedenwoning voledig opgeknapt gr danielle

  • bow

    hallo heb een drie kamer wooning in amsterdam noord (nieuwendam) naast het muziek gebouw en bib ik zit op twee hoog het is een mooie opgeknapte rustige wooning .

    ben op zoek naar een eengezinswooning of 4 kamer wooning begandegrond in amsterdam noord of ijburg heb jij wat ik zoek stuur me dan een mail elbog@live.nl groetjes

  • Danielle

    Hallo Danielle,

    wij hebben een 4 kamer woning + een grote woonkamer op 1 hoog in vogelbuurt in noord ,

    dirk van de broek zit er schuin tegenover , een snackbar precies er tegenover, en een bakker op de hoek.

    en 5 min lopen naar het pondje.

    Als het je wat lijkt neem dan contakt met ons op

    Mvg Danielle Pas

  • servet

    hallow met servet koca ik woon in amsterdam noord het adres is in klipperstraar 128 1034 xm. Ik heb 4 kamers ik wil myn huis ruilen vrindelijk groetjes.

    myn nummer is; 0684272275