Woningruil, Zaandam naar ???

  • Bianca B

    Hallo..

    Wij zijn een samengesteld gezin met 4 kids en wonen in een 3 kamerflatje in de wijk zaandam/ kogerveld.

    Wij zijn met spoed opzoek naar iets groters.. het liefst een eengezinswoning. Huur tot ongeveer 500 euro.

    Onze woning is pas opgeknapt, van binnen en van buiten, zijn geen rokers.

    indeling…L vormige hal met 2 kasten met combiketel, cv, 2 slaapkamers, ruime woonkamer, douche, toilet en ruime eetkeuken. balkon op zuiden.

    Huur bedraagd per 1 juli 2007 398,00 euro. Huursubsidie mogelijk.

    De flat is gelegen in het rustige en kindvriendelijke groene wijk kogerveld, met alles op loopafstand wat maar denkelijk is, evenals het recreatieveld jagersplas.

    Wie o wie wil er met ons ruilen????

    Groetjes Bianca.

  • Ayana

    Ik weet niet waar je naartoe wilt maar ik woon in Enschede en ben ook op zoek naar woningruil.

    Ik heb een site-je op gezet met alle info en foto's e.d www.woningruil053.come2me.nl

  • Soha

    Beste heer, mevrouw,

    Wij hebben uw advertentie gezien. Wij wonen in Veendam (groningen) en vroegen ons af of u nog op zoek bent naar een andere woning en of Veendam een optie is. Ons huis is een eensgezinswoning met 3 slaapkamers, cv, genoveerde badkamer en wc. Voor- en achtertuin, ruime zolder, eet- en woonkamer, dichte keuken. Kale huur is 430 euro.

    Graag horen wij of u hier in geinteresseerd bent.

    Met vriendelijke groet,

    Soha

  • Ayana

    Hallo,

    Nee ik ben echt op zoek naar iets in het westen.

    Bedankt voor je reactie.

    Succes verder!!

  • lisa

    hallo, ik heb een groot app. in zaandam 3 slaapkamers, zeer groot dakterass beneden veel berg ruimte. loop afstand van centrum, alleen de huur is een stuk hoger dan uw vermeld heeft mocht uw toch belangstelling hebben hoor ik het graag .

  • jasmijn

    hallo bianca wij hebben eengezingswoning in hoorn met 3 slaapkamers,2 wc,zeeer groot woonkamer,apart groot keuken,achter tuin ,tegen over strand,naar centrum,station,ziekenhuis,10 min lopenals u interesse hebt laat ons weten 0642076573 dank u.

  • jasmijn

    hallo wij hebben eengezingswoning in hoorn met 3 slaapkamers,2 wc, zeer groot woonkamer,apart groot keuken,opbergruimte,tegen over strand naar centrum,station,ziekenhuis,10 min lopen als u interesse hebt laat ons weten 0642076573 dank u.

  • louise

    en waar toe wil u naar verhuisen

  • stephan

    Een goededag,

    Ik zou graag willen weten of u nog steeds een grotere woning zocht of niet?

    mijn vriendin heeft een 5k woning in de kop van noordholland en die wilt graag deze richting op waar u woont en de huur daar van die woning bedraagt 375.

    als u interesse heeft hoop ik van u wat te horen.

    Mvg S de vries

  • gul

    Hoi lisa heb je ook interesse in Aalsmeer.Wij hebben een eengezinswoning.Ruime en kindvriendelijke buurt.Ik hoor wel van je.