Woonruimte gezocht tussen Alkmaar en Zaandam

  • Romy

    hallo,

    Ik ben per direct opzoek naar een woonruimte of kamer in Zaandam.

    Sinds dinsdag heb ik daar een vaste baan gekregen en vind ik het niet erg prettig als ik elke dag op en neer moet reizen van Schagen naar Zaandam.

    ik kan momenteel niet meer dan 350 euro incl betalen.

    bent u nog opzoek naar een leuk vrolijk en spontaan meisje van 20 jaar.

    Ik ben erg netjes, ruim alles achter me kont op hou namelijk niet van rotzooi.

    reactie in de avond uren op 0611068317 of 0644912988

    of de gehele dag via xxroompje_ikke88xx@hotmail.com

  • Anja de Boer

    Hoi,

    Ik zag op internet dat je woonruimte zoekt.

    WonenPanel is een initiatief van woningcorporatie ZVH uit Zaandam, vlakbij Amsterdam. Wij doen binnenkort onderzoek naar jongerenhuisvesting in Zaanstad en omgeving. Zou je mee willen werken aan ons onderzoek? Wellicht kunnen we jou binnenkort helpen aan woonruimte. Schrijf je in op www.wonenpanel.nl

    Na 2 minuten ben je ingeschreven.

    Met vriendelijke groeten,

    Anja de Boer

    WonenPanel (www.wonenpanel.nl)

  • cindy roos

    Beste Corina,

    Ik heb een leuk appartementje in krommenie ze noemen het een studio omdat wonen en slapen in een gedeelte is wel af te schermen met een zeer ruime kledingkast die bij het appartement hoort.

    Ik huur de woning via een makelaar de huur bedraagt 650 euro per maand daar zit het gas en licht en kabelaansluiting bij inbegrepen

    Als je geinterreseerd bent laat het me dan weten dan kun je evt. even komen kijken of ik kan je wat foto's mailen het is in de zuiderhoofdstraat in krommenie boven kapsalon karakt hair.

    Wat je wel moet weten is dat je er niet samen mag wonen het is voor een eenpersoonshuishouden.

    Er zit een zeer ruime en nette badkamer in en een aparte keuken ook een leuk terrasje om te zitten de woning is 50 vierkante meter.

    Met vriendelijke groet Cindy Roos

  • willem

    bel me maar even corina 0638579975