Woningruil Zaanstad

  • SdS

    Aangeboden:

    Sfeervolle, leuke bovenwoning in het centrum van Krommenie, zijstraat van de winkelstraat, met veel (gratis) parkeergelegenheid voor de deur. Vlakbij Hema, Intertoys, Kruidvat, groentenboer, Dekamarkt en Supercoop. Op loopafstand van station Krommenie-Assendelft.

    Indeling: gezamelijk entree, vervolgens eigen af te sluiten deur met halletje voor jassen/vriezer/troep en trap naar boven. Halletje met deuren naar badkamer, slaapkamer, woonkamer. Woonkamer met veel ramen (en dus licht) en open keuken. Badkamer met toilet en douche en aansluiting voor wasmachine. Onlangs alles geverfd. Huur 325 euro p/mnd. Verhuurder: HVMS

    Gevraagd:

    woning Zaandam, Koog a/d zaan of Zaandijk. Minimaal 1 slaapkamer, liever 2. Tuin zou prettig zijn! Huur mag hoger dan mijn huidige huur.

  • Jan

    Hallo,

    Ik wil graag kleiner wonen en ben dan ook geïnteresseerd in jouw woning.

    Ik heb een 3- kamer woning in het 't Kalf in Zaandam. Beneden 1 slaapkamer en toilet, boven nog een slaapkamer, badkamer, woonkamer met open keuken en een ruime terras op het zuiden.

    Omgeving: winkels, recreatiegebied Jagersplas.

    Met vriendelijke groet,

    Jan

  • nadia

    hallo,…

    Iki zie dat u kleiner wil wonen.

    Heeft u misschien interesse in een 2 kamer app?

    Het betreft een woning met 1 slaapkamer, 1 heel kliein kamertje, woonkamer.

    Boven een zolder,

    Het is de woning van mijn broer, die zijn 3e kindje verwacht, en hij kan de ruimte wel gebruiken!

    ik hoor graag van u.

    mvg Nadia

  • nadia

    P.s berichtje voor jan

    je kan mij ook bellen op 0641258183

    gr nadia

  • g

    hallo ik heb een 2 kamer ap in het kalf met een tuin heeft u mischien fotos als ik vragen mag mvg