woningruil zaandijk

  • bianca

    woningruil zaandijk mooie flat naar eensgezinswoning geen overname

  • nancy

    aangeboden een 3 kamer flat in purmerend

    5 hoog met lift en de huur is 495,-

  • bianca broeksma

    sorry nancy ik had het beter moeten formuleren, ik zoek een eensgezinswoning in zaandijk in rooswijk.

    groetjesnancy schreef:

    >

  • Ans

    Hallo

    Ik heb een eensgezins woning in westzaan, 4 kamer woning, en een grote tuin, en zolder over de gehele woning.

    Het is vorig jaar gerenoveerd. de huur is 412,00.

    En een kleine voor tuin. en een schuur.

  • anisha

    hoi Ans

    heb je interesse in woningruil naar eengezins woning 5kamer in wormer?

  • bianca

    Goedemorgen Ans

    Zou je me alsjeblieft willen bellen op nr. 06-13464604

    Groetjes Bianca Broeksma

  • stephan

    Een goededag,

    Mijn vriendin heeft een 5k woning in de kop van noordholland en zij zocht naar iets hier in de buurt dus als u interesse zou hebben zouden wij dat heel graag willen weten.

    Mvg S de vries.

  • bianca broeksma

    Goedenmiddag,

    hartelijk dank voor het aanbod ik hoop dat er al iets gevonden is maar ik zoek een woning van zaandijk naar zaandijk mijn excuses voor de onduidelijkheid.

    mvrgr bianca

  • kpen

    Goedemiddag,

    Ik zag je advertentie staan en vroeg me af of je nog interesse heb in een woningruil.

    Ik woon in een 3kamerflat 3 hoog Rooswijk, Zaandijk. De hele dag zon op een groot balkon De hele woning is pas gerenoveerd door de woningbouw, ik heb zelf alles opnieuw geschilderd en behangen,dus je kunt er zo in. Er hangt ook en zonnescherm van 4 meter. Er zijn geen overnamekosten.

    Als je interesse heb laat het mij even weten.

    Groetjes Karin Pen

  • bianca

    Beste karin,

    ik zoek een eensgezinswoning in zaandijk, dus geen flat….. ik heb juist een gerenoveerde flat ter beschikking voor woningruill.

    gr. bianca