1 gezinswoning tuindorp oostzaan..voor purmerend, zaandam eo

  • Esther

    ik biedt aan een 1 gezinswoning in het zeer gewillige tuindorp oostzaan..4 kamer woning met hele uitbouw tuin op

    zuiden en tuin voor.. 3 ruime slaapkamers badkamer met toilet.. beneden ook aanwezig.

    gehele woning heeft laminaat..vrij parkeren winkels op loopafstand busvervoer ook bassischool, grote speeltuin en pierenbad ook op loopafstand.

    ik zoek iets in purmerend nabij bassis school winkels en openbaarvervoer..

    eigelijk een soortgelijke woning alleen op een andere omgeving….

    heeft u iets anders aan te bieden in andere omgeving alle reactie s zijn welkom en krijgen ook reactie…

  • fanny

    hallo esther

    ik heb een 4 kamer eengezinswoning in zaandam

    we hebben wel een zolder,maar die is alleen tebereiken via een trektrap..

    wij willen juist groter,omdat wij 3 kinderen hebben waarvan een tweeling en die slapen op 1 kamer.

    onze huur is 402,-

    ik hoor graag wat van u.. mvgr fanny meijer

  • danielle

    eventueel interesse?

    Zeer ruime 6 kamer eengezinswoning( 5 slaapkamers) met grote voor en achtertuin met grote blokhut en sierbestrating. Grote keuken L-opstelling met inbouwapparatuur. Grote badkamer met luxe badmeubel met dubbele spoelbak. Alles pas geschilderd en in het hele huis laminaat. Je kunt zo over!! Andijk ligt aan het Ijsselmeer vlakbij Enkhuizen. Heerlijke landelijke omgeving en vlakbij het strand.

    Ik wil i.v.m. gezinsgrootte ( 4 kids) wel een grote eengezinswoning voor terug. Mag in de buurt van Amsterdam of Zaanstad zijn. Graag telefonisch contact 0655154567 of via daantje422@hotmail.com

  • Fatma Sen

    Beste Esther,

    Ik hoop dat jij nog een woningruil wilt doen, woon zelf in Krommenie. Heb een ruime woning met 3 slaapkamers met een mogelijkheid voor een 4e slaapkamer. Het is een flatwoning op de 1 etage, keuken is zeer nieuw, parkeergelegenheid, winkels/scholen in de nabije omgeving, kindvriendelijke buurt, speeltuin aanwezig. Mocht je interesse hebben wil ik heel graag van je horen,

    Wachtend op je reactie

    Fatma Sen

  • faouzia37@live.nl

    vroeg me af of je aanbod nog geld voor woningruil

  • dunyam

    hallo ik heb een gezins woning in dronten flevoland 4kamer achtertuin voortuin digtbij school centrum bus halte speeltuin ik wil graag ruil mijn nr 0641688348 groetje

  • misty-t@live.nl

    Hallo..Ik vroeg mij af of u nog steeds woningruil wilt doen?met vriendelijke groet van tania

  • Shelley

    Goedendag ,

    Ik heb een hoekwoning 3 hoog 3 kamers ik ben opzoek naar iets groter ik weet dat het een oud bericht is maar bent u nog op zoek