woningruil "wij naar Zaandam u naar Krommenie

  • Fatma

    IK heb een ruime flatwoning op de 1e etage in Krommenie met 3 slaapkamers met mogelijkheid voor een 4e slaapkamer. Zeer centraal gelegen, nabij winkels en scholen , onder t flat is er een speeltuin aanwezig, parkeergelegenheid rustige buurt. Keuken is nieuw, berging aanwezig, 2 balkonnen 1 aan de zijde van de keuken en t andere aanwezig aan de ruime woonkamer. Trap in huis aanwezig. Huur 520 euro. Wij willen graag naar Zaandam maakt niet echt uit welke buurt maar wel een woning met minimaal 3 slaapkamers. Type woning maakt niet zo veel uit, Bel of mail mij als je interesse hebt fatma-sen@hotmail.com 0757711287

  • Yvonne

    Goedenavond Fatma,

    Graag zou ik weten of er iets in de huurprijs inbegrepen zit? Ik woon in een 4-kamerflat op de derde verdieping in Zaandam, ruim en schoon. Groot balkon en een balustradezijde, berging aanwezig, parkeergelegenheid, speelruimte ( speeltuin en voetbalveld ), lift, scholen in de buurt, openbaar vervoer..Mijn huurprijs is 600 euro inclusief voorschot verwarming, glasverzekering, servicekosten en water. Graag verneem ik van je.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne

  • evelien

    hallo fatma,

    Ik zou graag woningruil met u willen doen ik zoek een flat op de 1ste etage in krommenie omdat mn dochter ziek is. Wij wonen in een eengezinswoning in de snuiverbuurt te krommenie.Ik heb 4 slaapkamers grote woonkamer, keuken, gang overloop achtertuin zeer diep, op nieuw betegeld en nieuwe schuttingen wij wonen er net 15 maanden, maar ziekte van mn dochter moeten we verhuizen ze heeft een bindspierweefsel ziekte HMS en mag geen trappen meer lopen!

    We zijn ook bezig voor een indicatie dat horen we van de week maar zou graag willen ruilen met u. Welke flat woont u in krommenie? en wat is de huurprijs? inclussief alles. Graag hoor ik spoedig van u terug met vriendelijke groeten evelien uit krommenie