Geachte heer/ mevrouw

Mijn naam is Prêscilla Scholsberg, en ik ben opzoek naar een leuke eengezinswoning met het liefst ook een achtertuin.

Aangezien mij zoontje van twee erg van buitenspelen houdt en dat niet mogelijk is in een flat ,continu naar beneden lopen is niet mogelijk en hij is nog te jong om alleen te gaan dus daarom ben ik dus opzoek.

Graag in een kind- vriendelijke omgeving en in nabijheid van ov, winkels, dagopvangen/ scholen.

Woonruimte van min. 50 vierkante meter, achtertuin, opbergruimte of schuur, min. twee slaapkamers een parkeergelegenheid in de buurt.

Kosten tussen 400,-e en 510,-e met mogelijkheid op huurtoeslag

Op de plaatsen:

Amsterdam (geen west of noord)

Purmerend

Wormer(veer)

Zaandam

Landsmeer

Badhoevedorp

Nieuw sloten

In uitzonderlijke gevallen:

Alkmaar

Utrecht

Hoofddorp

OF EEN WONING WAARMEE JE DAG EN NACHT IN AMSTERDAMS CENTRUM KAN ZIJN MET OV OF EIGEN VERVOER.

Ik zelf woon in Amsterdam op loopafstand van de Amsterdamse poort, Amsterdam Arena en de IKEA, het AMC ziekenhuis is 5 minuten verderop, de woning staat vlakbij een metro station waar mee je in 15 min in het centrum bent, bushalte is ook alleen maar de straat uitlopen en je bent er. Veel groen en speelgelegenheden in de buurt.

Mijn flat is 67 vierkante meter en is op 8 hoog en heeft twee zeer ruime slaapkamers, grote woonkamer aansluitend op de keuken, een groot balkon met een mooi uitzicht op het park.

Er is een aparte hal/ extra ruimte (mogelijkheid voor een extra slaapruimte),er is een bergruimte bij de flat en een parkeergelegenheid voor de deur.

De huur is 478,- e en de service kosten 177,- e er is mogelijkheid op huurtoeslag.

Bekijkt u anders de advertentie met foto.

http://www.hyves.nl/advertenties/872721/Woningruil_U_naar_Amsterdam_Wij_naar_omgeving/HQyN/

Als er een leuke eengezinswoning met tuin in deze buurt beschikbaar voor mij was, was ik gebleven.

U kunt mij mailen voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Prêscilla Scholsberg.

prescilla.scholsberg@gmail.com