Belachelijk!!!!!!

  • De verontruste!!

    Ik ben het er absoluut niet mee eens dat er een gevangenis in Zaandam komt.

    Laat ze toch allemaal lekker in Amsterdam zitten, daar plegen ze hun delicten toch ook. Moeten wij nu ook die criminelen nog onderdak gaan geven.

    En dan dat prachtige Vijfhoek park…. eeuwen heeft het geduurd voordat het zo mooi kon worden. EEEEEEEEUWIG zonde om dat om te schoffelen.!!!!!!!!!

    Bah…… Vreeman……… ik had je hoog zitten… maar nu zak je toch behoorlijk.

  • Kornee

    ik ben het helemaal met je eens!

  • Esther

    Het is belachelijk dat ze zo'n park gesloopt moet worden voor zo'n vierkant beton blok met tralies.

  • Hendrik de laatste

    wie zegt dat het vierkant wordt…… mafketel!

  • Yesse

    Ach ja wie weet maken ze er nog een leuk modern gebouw van. Als wij er maar niet voor hoeven te betalen.

    Yesse

  • s.slot

    De zoveelste keer dat de “heren-dames”voor het blok gezet worden.

    Sanders haal die fl. tekens uit je ogen.

    Prestige voor Zaanstad, laat me niet lachen, een lintwurm noem je geen stad.

    PVDA terreur zet zich voort na Horselenbergs vlucht.

    Klaar ben je.

  • Hendrik de laatste

    Ik ben het roerend met je eens……. wat een beleid

  • willem

    de locatie is verre van optimaal. Een paar jaar geleden is er nog een prijs uitgerijkt vanwege het goede beheer van het vijfhoekpark. Misschien hoopt Vreeman ook zo'n prijs in de wacht te slepen voor de nieuwe bajes

  • Wim

    Misschien kan het ondergronds met een leuk park met loslopende runderen er boven op

  • Alex

    Ja !! Helemaal mee eens !! Hoe kun je now een recreatiegebied opofferen voor een gebouw waar mensen wonen , die de maatschappij reeds schade hebben toe gebracht.!! Dit is eigenlijk dubbel straf voor de burger en niet voor de gedetineerde die in een schitterende omgeving komt te zitten.

    Alsof Zaandam niet al genoeg geteisterd wordt door het uitschot van Amsterdam moeten we die gasten nog onderdak geven ook.

    Als er iemand in is voor actie (demonstratie, bezetting van het gebied) IK DOE MEE!!