Belachelijk!!!!!!

  • Dick

    Nee maak je geen zorgen Jij en Wij hoeven hier niets voor te betalen!

    Het terrein waarop de oude Bijlmerbajes staat levert zoveel op dat de nieuwe gebouwd wordt VOOR NOP en als bonus nog 62 miljoen overblijft.

    Oftewel de burger krijgt voor het eerst geld toe.

    Daarbij komt nog dat de nieuwe bajes goedkoper wordt aan personeelskosten en dergelijke wat ongeveer neerkomt op een besparing van 4-6 miljoen per jaar.Yesse schreef:

    >

    > Ach ja wie weet maken ze er nog een leuk modern gebouw van. Als

    > wij er maar niet voor hoeven te betalen.

    >

    > Yesse

  • edu

    ik vind het belachelijk dat ze die bajes in een mooi stuk natuur willen zetten

    ze kunnen wel een andere ruimte vinden

    het is het eenigste stuk natuur wat zijn eigen gang gaat

    an het eenigste in de buurt wat zo is

    ik vind dat ze er met hun poten van af moeten blijven

  • Chrisje

    ik ben pas 17, maar ik denk er net zo over. Zijn die mensen wel lekker zeg!?!? Wij (mijn ouders en ik) zijn juist uit Amsterdam verhuisd door die rotbajes!! Nu komt ie ons gewoon achterna!

    Straks ontsnapt zo een gare bajesklant en dan gaat hij/zij zich verstoppen in die bijna rustige Zaandam.

    Wat is dat nou voor achterlijk plan. De burgermeester heeft zeker geld toegestopt gekregen om die rotzooi in het park te plaatsen of een sportveld te verbouwen!

    En wanneer het uiteindelijk gebouwd is (die bajes dus) dan zal je zien, is het nog mooier en groter dan een normaal hard werkende student ooit zal kunnen betalen!

    Groeten van Chrisje

  • marti

    Belachelijk dat je denkt dat er blijkbaar geen criminelen bijzitten uit je eigen straatje…kortzichtig zelfs.

    Overal komt wel een gevangenis, en herplaatsing van haar inwoners is geen uitzondering.

    Gelukkig komt het niet tegenover je voordeur…want daar zou je pisnijdig van worden, en mischien op het verkeerde pad komen…

    dus eigenlijk mag je ze bedanken dat je nu nog lekker droog in je eigen huisje zit..

    HAHAHAHAHAAAAAAaaa

    De verontruste!! schreef:

    >

    > Ik ben het er absoluut niet mee eens dat er een gevangenis in

    > Zaandam komt.

    > Laat ze toch allemaal lekker in Amsterdam zitten, daar plegen

    > ze hun delicten toch ook. Moeten wij nu ook die criminelen nog

    > onderdak gaan geven.

    >

    > En dan dat prachtige Vijfhoek park…. eeuwen heeft het geduurd

    > voordat het zo mooi kon worden. EEEEEEEEUWIG zonde om dat om te

    > schoffelen.!!!!!!!!!

    >

    > Bah…… Vreeman……… ik had je hoog zitten… maar nu zak

    > je toch behoorlijk.

  • Toon

    In Amsterdam lachen ze zich suf.

    Die stomme Zaankanters trappen er toch maar mooi in, en wij zijn van een probleem af.

  • mientje

    Ben het er ook echt niet mee eens Zaandam - Zuid wordt door de gemeente gezien als een Getto er wordt hier niets voor de bewoners gedaan ik raad iedereen aan niet meer op de PvdA en VVD te stemmen, Groen Links luistert tenminste nog naar de inwoners.

    Weet iemand of Groen Links Zaandam een eigen web site heeft, kan het niet vinden, ik heb in de krant gelezen dat zij reacties willen ontvangen, want ook zij zijn ook tegen dit belachelijke plan ( bouw hem in het voldelpark!).De verontruste!! schreef:

    >

    > Ik ben het er absoluut niet mee eens dat er een gevangenis in

    > Zaandam komt.

    > Laat ze toch allemaal lekker in Amsterdam zitten, daar plegen

    > ze hun delicten toch ook. Moeten wij nu ook die criminelen nog

    > onderdak gaan geven.

    >

    > En dan dat prachtige Vijfhoek park…. eeuwen heeft het geduurd

    > voordat het zo mooi kon worden. EEEEEEEEUWIG zonde om dat om te

    > schoffelen.!!!!!!!!!

    >

    > Bah…… Vreeman……… ik had je hoog zitten… maar nu zak

    > je toch behoorlijk.

  • W.S

    Tja…Zaandam is een wonderschoon dorpje en heeft totaal niets met Amsterdam te maken…het is maar goed dat het er ook zover vandaar ligt….zo kunnen we tenminste onze sterke onafhankelijke economie behouden…

    En criminaliteit kennen we in de Zaanstreek gelukkig al helemaal niet.

    Zeker niet in het uitgaans leven..wat op een gemiddelde nacht op het Rembrandsplein nog veiliger is…ach ja…daar had onze doorgewinterde Zaankanter niet aangedacht… want voor jou (of hoor ik U te zeggen) is het Noordzee kanaal nog steeds de onoverbruggelijk grens tussen het beschaafde en de andere wereld..jammer..een andere instelling had geen enkel park vereist..maar met een mentaliteit en denkvermogen als deze mogen we Haskoning wel meer opdrachten geven om “onze” streek een toonbare uitstraling te geven naar die rest van de wereld.

    Gelukkig maar dat ik weet dat er nog meer mensen wonen in dit “noordelijke oudste industriegebied” met wel verstand in hun kop…

    Ik hou er maar mee op..maar weet dat ik nog lang niet klaar ben.

    Met vriendlijke groet

    W.S

  • W.S

    zaandam is een wijk en hoort bij amsterdam

  • W.S

    lang leve de onbenulligheid

  • Pat

    Mag ik jullie alleen even iets uitleggen. Ik lees hier en daar over de criminelen, zijn ze door jullie al veroordeeld??? Het gaat hier om een HVB oftewel een huis van bewaring waar men terecht komt wanneer je VERDACHT wordt van een delict. Jawel ook uw buurman die zijn eigen huis en haard verdedigd kan daar zitten in afwachting tot…, maar ook diegene die door zijn ex vals wordt beschuldigd, zo heb ik nog wel een aantal voorbeelden uit de praktijk.

    Ik heb ook gelezen dat iemand roept laat Amsterdam zijn eigen criminelen opvangen, waar gaan de criminelen uit jullie regio dan naartoe. Ikzelf werk in de Flevopolder, daar staan twee HvB's en wat blijkt… per afdeling (totaal 288 gedetineerden per HvB) lopen er zeker 9 á 10 rond uit de zaanstreek. Twee HvB's, totaal 14 afdelingen, dat zijn 126 tot 140 gedetineerden uit de zaanstreek. Dit levert al een aardig beeld op waarom er ook in jullie regio een HvB moet komen.

    Oke, een bajes op een mooi natuurgebied kan niet, mee eens. maar dames en heren in deze discussie, zoek een oplossing voor de locatie en ga niet lopen katten op de mensen die in een HvB zitten.

    Het gaat erom dat iemand wordt opgepakt in een arrondisement, en daar ook voor komt. De verdachte zit dan ook in dat arrondisement, of een aansluitend arrondisement, in een HvB.

    De Cipier