Belachelijk!!!!!!

  • Willem

    Je mag het niet eens zijn, prima. Maar ga geen onzin uitkramen als:Laat ze allemaal lekker in Amsterdam, omdat ze daar hun delicten ook plegen. Denk liever aan de mensen die er in de buurt wonen, in plaatst van een zogenaamd mooi park tussen asvalt en industrie. Ik ga voor de werkgelegenheid, want des te meer mensen een baan hebben, des te minder hoeven te stelen, en dus minder cellen nodig zijn. Iets te simplistisch gedacht?

  • Yesse

    Ja ja werkgelegenheid. Maar die mensen die nu in de bijlmerbajes werken komen dan zeker niet in Zaandam te werken. Die baantjes laten ze natuurlijk allemaal voor de Zaankanters liggen. Nou dat dacht ik niet.

    Maar goed, ik vind als ze dan toch zo nodig een bajes moeten bouwen, laten ze dan maar meteen de grootste van Nederland neer zetten. Dan is er werk zat. Trouwens Zaandam wil wel vaker de “grootste” en het maakt niet uit wat, kijk maar naar de moskee. Als ze maar de grootste hebben.

    Yesse

  • froukje

    Volgens mij ziet de gemeente Zaandam Zuid als een getto, ze slopen het vissershop eeuwege zonde!

    En wat krijgen we terug een gevangenis in ons mooie vijfhoek park, nou ja dat

    hoop ik dat de witte boorden criminele (in mijn oegen zijn ze dat met hun K.U.T. beleid) uit het banehof er als eerste een onderkomen vinden, we hebben gewoon een @!#$ gemeente, Zaansad had eigenlijk Business City moeten heten we doen niets voor de Zaankanters zelf.

    Er komt een bijeenkomst maar het vissers hop en de Zuiddijk enz. zijn niet welkom!

  • s.terwindt

    ja, ik was stomverbaasd dat dit kan gebeuren…de Bijlmertoren in een Zaans Park!!! Er IS al zo weinig groen, het is voor iedereen zeer noodzakelijk, voldoende groenvoorziening te behouden in je leefomgeving.

    Je komt ervan tot rust, het wandelen is ook ont-stressend, iets dat in deze samenleving prioriteit no 1. moet zijn!

  • G.v. Haeften

    Het is belachelijk wat de heren nu weer willen, maar misschien heb ik de oplossing.

    De gemeente wil zo graag bij het station een nieuw gemeentehuis plaatsen. dus doe dat maar, graaf een gat van 40 meter diep plaats daar de gevangenis in.

    Kan de heer Freeman gelijk directeur worden van de gevangenis.

    Ambtenaren die over de schreef gaan kuneen gelijk naar beneden en de gevangenen die ontsnappen kunnen gelijk booschappen doen op de Gedempte Gracht.

    Ik vindt dit een schitterende oplossing, niks geen planrtsoenen en sportparken opofferen

  • Tom Smit

    Schande !!!!!, Stop de dictatoriale versteningsdrift van deze Vreeman.!!!!De verontruste!! schreef:

    >

    > Ik ben het er absoluut niet mee eens dat er een gevangenis in

    > Zaandam komt.

    > Laat ze toch allemaal lekker in Amsterdam zitten, daar plegen

    > ze hun delicten toch ook. Moeten wij nu ook die criminelen nog

    > onderdak gaan geven.

    >

    > En dan dat prachtige Vijfhoek park…. eeuwen heeft het geduurd

    > voordat het zo mooi kon worden. EEEEEEEEUWIG zonde om dat om te

    > schoffelen.!!!!!!!!!

    >

    > Bah…… Vreeman……… ik had je hoog zitten… maar nu zak

    > je toch behoorlijk.

  • Hanny Heynis

    Zijn ze nou helemaal in hun bovenkamer daar op het Bannehof, kom ik na 3 jaar gewoond te hebben in Alphen a/d Rijn (niet bevallen!) weer terug in de Zaanstreek

    gaan ze een criminelen-hotel bouwen!

    Zeg Bannenhof zorg eerst voor jullie gemeente inplaats zo'n een rampenschuur neer te zetten!(hebben jullie geld teveel????)

  • D.Koelewijn

    Zelf ben ik helemaal niet voor een gevangenis in Zaandam. Laten we de toch al zo krappe ruimte gebruiken voor betaalbare woningbouw en de lang leegstaande panden verbouwen tot woningen.

    De plek voor deze gevangenis had niet slechter kunnen worden gekozen. Het vijfhoekpark is een uniek stuk natuur in de Zaanstreek, waar duizenden mensen per jaar recreëren, waaronder ik dus. De toch al schaarse mogelijk heden om te ontsnappen aan de belachelijke 24-uurs economie zijn ver te zoeken en dan zou dit park nog moeten wijken voor een gevangenis. De gedachte alleen al vind ik walchelijk. Als deze gevangenis moet worden gebouwd, doe dat dan op de plek van de oude vuilverbranding of ergens anders op het industriegebied van Zaanstad maar niet in een wijk die toch al niet zo'n beste naam heeft in en buiten de Zaanstreek.

    (Daarbij niet zeggende dat het een slechte wijk is!!!!)

    Laat de Gemeente hun energie steken in Culturele zaken, huisvesting, bereikbaarheid, leefbaarheid etc. van de gemeente Zaanstreek. Door dit soort plannen, met het weghalen van een belangrijke recreatieplaats, maak je Zaanstad minder leefbaar en dat lijkt mij toch niet de bedoeling.

    D. Koelewijn

  • eddy

    Die wethouder Sanders heeft een gaatje in zijn hooft

    eerst met z'n sportclubsbeleid en nu loopt ie te schreeuwen over werkgelegenheid

    met een nieuw te bouwen bajes heb je helemaal geen personeel meer nodig , met alle nieuwe technieken.froukje schreef:

    >

    > Volgens mij ziet de gemeente Zaandam Zuid als een getto, ze

    > slopen het vissershop eeuwege zonde!

    > En wat krijgen we terug een gevangenis in ons mooie vijfhoek

    > park, nou ja dat

    > hoop ik dat de witte boorden criminele (in mijn oegen zijn ze

    > dat met hun K.U.T. beleid) uit het banehof er als eerste een

    > onderkomen vinden, we hebben gewoon een @!#$ gemeente, Zaansad

    > had eigenlijk Business City moeten heten we doen niets voor de

    > Zaankanters zelf.

    > Er komt een bijeenkomst maar het vissers hop en de Zuiddijk

    > enz. zijn niet welkom!

  • rob

    Helemaal mee eens,het kan niet zo zijn dat de enkele plekken groen die we nog hebben moeten wijken voor een gevangenis die ons zogenaamd werkgelegenheid moet opbrengen!

    Het enige wat het opleverd is dat we een mooi park verliezen waar een heleboel mensen plezier van hebben.

    Bah Vreeman,had ik niet van je verwacht